شرایط و قوانین

کاربران گرامی لطفاً جهت استفاده‌ی بهینه از خدمات و برنامه‌‏های بقالی ، موارد زیر را به دقت مطالعه فرمایید. کلیه‌ی اصول و رویه‏‌ی بقالی منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف‌کننده است و کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مربوطه است. هرگونه به روزرسانی احتمالی و تغییر قوانین مندرج در همین صفحه منتشر می‌شود و استفاده از اپلیکشن بقالی به معنی پذیرش آخرین نسخه‌ی قوانین موجود می‌باشد

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

ثبت سفارش در بقالیدر تمامی ساعات شبانه‌روز و هفت روز هفته امکان‌پذیر است. در شهر مشهد، ارسال سفارشات در روزهای کاری از ساعت ۹ الی ۲۰ و در روزهای تعطیل و جمعه، ارسال سفارشات از ساعت 10 الی 18 در بازه‌های 2 ساعته صورت می‌گیرد. سفارشاتی که قبل از ساعت 12 ظهر ثبت شوند در همان روز و سفارشاتی که بعد از ساعت مذکور ثبت شوند در روز بعد تحویل پست خواهند گردید
بعد از نهایی‌کردن سفارش این امکان برای کاربر فراهم شده است تا روز و بازه‌ی زمانی ارسال سفارش خود را انتخاب نماید و خرید کاربر در زمان انتخابی به دستش خواهد رسید
حداقل هزینه سفارش ۲۰۰۰۰۰ ریال بوده و هزینه ارسال تمام سفارشات درشهر مشهد رایگان می باشد
لازم به ذکر است که سفارش‌های شهر مشهد از طریق شریک تجاری بقالی ارسال می‌شود
کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت بقالی ، در صف پردازش قرار می‌گیرند. سعی و تلاش بقالی بر انجام بی‌نقص این فرآیند می‌باشد با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در بقالی به پایان برسد (حتی پس از اقدام کاربر به سفارش‌‏گذاری) حق لغو آن سفارش و یا استرداد وجه برای بقالی محفوظ است. کاربر می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند
درصورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف کاربر، مبلغ پرداخت شده در اسرع وقت به حساب ایشان واریز خواهد شد
درصورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت، حق بلااثر نمودن سفارش و خرید انجام شده برای بقالی محفوظ است. بقالی در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط کاربر واریز و عودت می‌نماید و کاربر با ورود به سایت بقالی می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت
کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی‌ست درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش ایشان قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود

نمایندگی

بقالی در هیچ نقطه‏‌ای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویس‌‏ها، تراکنش‏‌های مالی و خدمات قابل ارائه از طریق دفتر مرکزی پردازش می‏‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به بقالی اطلاع دهید

روش پرداخت

مشتریان عزیز می توانند هزینه ی سفارش خود را به صورت آنلاین، نقدی و یا با استفاده از دستگاه کارت خوان در محل پرداخت نمایند

شرایط مرجوعی کالا

باتوجه به این‌که کالاهای عرضه شده در بقالی شامل مواد‌غذایی و کالاهای فاسد‌شدنی می‌باشد، امکان مرجوع نمودن کالاها به‌جز در مواردی که در ذیل شرح داده می‌شود، وجود ندارد
در صورت انصراف کاربر از خرید، باید هر چه سریع‌‏تر و پیش از ارسال کالا انصراف خود را به واحد خدمات مشتریان بقالیاز طریق شماره تلفن 989158255963 اطلاع دهد. در این حالت امکان لغو و یا تغییر سفارش وجود دارد
اشکال و یا ایراد کالا باید حداکثر تا 2 روز کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات مشتریان بقالی اطلاع داده شود. کارشناسان بقالی ایرادهای اعلام شده توسط کاربر را بررسی و کنترل خواهند کرد و در صورت تایید نقص، کالا تعویض و یا در صورت تمایل با کالایی دیگر جایگزین خواهد شد
اگر مشخصات کالای دریافت شده با سفارش ثبت شده مغایرت داشته باشد و از روی بسته، کالا قابل تشخیص باشد باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد
آسیب‏‏های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به امور مشتریان بقالی اطلاع داده شود.در صورتی که آسیب‏های ناشی از حمل‌ونقل در لحظه قابل مشاهده است و یا بسته‌بندی کالا در زمان حمل دچار آسیب شده است، شما می‏ توانید از تحویل گرفتن مرسوله خودداری نمایید تا جهت بررسی و ارسال مجدد به بقالی عودت شود
لطفاً قبل از هر اقدامی، موارد را به کارشناسان واحد امور مشتریان بقالی از طریق شماره تماس 989158255963 اطلاع دهید
از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش بقالی جدا خودداری نمایید